Szponzorált tartalom
Mindig minden megéri – ezt szoktam mondani, de általában csakis akkor, ha alaposan utánajártunk mindennek. Ha meggyőződtünk róla, hogy érdemes úgy és akkor belevágnunk az adott dologban amikor épp előtte állunk. Egyszerűen csak nem szabad kapkodni – ennyi lehet a titok. Ha utánajárás közben úgy ítéljük meg, hogy ez nekünk nagy falat, akkor megérte legalább a tapasztalás miatt. Ha pedig eljutunk arra a pontra, hogy úgy érezzük, meg tudjuk csinálni, akkor végképp jó úton indultunk el. A kft cégalapítás költségeinek is úgy érdemes utánajárni, hogy felmérjük a lehetőségeinket és alapos önképzéssel rájövünk, hogyan tehetjük az egészet könnyebbé, költséghatékonyabbá.
A kft cégalapítás költségei egészen biztosan redukálhatók például székhelyszolgáltatás igénybevételével!…
Mostanra kitalálhattátok, hogy van nekem erről az egészről saját benyomás-együttesem mostanra – és akkor el is mesélném a saját sztorimat, ha felkeltettem az érdeklődést esetleg. Mielőtt még rátérnék a SzékhelyPartner szolgáltatásainak ismertetésére, akiket nem véletlenül akartam megmutatni.
Az utóbbi időben egyre többször találkoztam azzal a kifejezéssel, hogy „tudatos élet.” Elgondolkodtam, mit is jelent ez számomra, és hogy hogyan tudnám ezt beépíteni a mindennapjaimba. Az életben sok minden van, amit tudatosan érdemes megközelíteni: az egészségtudatos táplálkozástól kezdve a pénzügyi tervezésig. De, amikor a vállalkozásom indítására került sor, rájöttem, hogy a tudatosság nemcsak az életmódban, hanem az üzleti döntésekben is kulcsfontosságú.
Amikor eldöntöttem, hogy saját Kft-t alapítok, sok kérdés merült fel bennem. Tudatosan akartam hozzáállni ehhez a folyamathoz, mert tudtam, hogy ha jól csinálom, az megteremti a vállalkozásom alapjait és egy másmilyen életbe röpít át.
Azért keresgéltem a neten és találtam meg a SzékhelyPartnert végül, mert tisztában kellett lennem a sokat említett költségekkel. És fel kellett mérnem a lehetséges alternatívákat bizonyos problémák menedzselésére. Ez az oldal amúgy kifejezetten informatív is, pont azon széleslátókörű és alapos embereknek való, akiket eleddig méltattam. És nem csak egy szolgáltatás ismertetésére építették tehát fel az egész weblapot – ezért is linkeltem nektek feljebb olyan hamar, hisz igazán hasznos lehet ez sokatoknak, akik idáig olvastátok a cikkemet és ez a téma érdekel ezek szerint.
Fel kellett tehát mérnem, hogy hol tudok spórolni, illetve hol érdemes inkább befektetni. A Kft alapítás költségei számos tényezőtől függnek, és itt nagyon fontos, hogy az ember alaposan megvizsgálja az összes lehetőséget.
Első lépésként elkezdtem böngészni a különböző szolgáltatók ajánlatait. Az interneten rengeteg információ található, de nem minden forrás megbízható. A SzékhelyPartner viszont több irányú visszajelzés alapján is korrekt. Épp ezért tudatos döntést hoztam abban is, hogy a hiteles forrásokat részesítem előnyben, és minden más opció szépen lassan, rajtuk kívül idővel kihullott. Ekkor döntöttem el, hogy az ő szolgáltatásukat veszem igénybe, miután a GYIK-szerű felsorolásaik közt mindennek utánajártam és a kft alapítás aprólékosságaival is képbe kerültem.
Ennél is fontosabb, hogy a székhelyszolgáltatással nagyon-nagyon sokat lehet spórolni és nem is csak anyagi értelemben! Bár ebben az értelemben leginkább kifizetődő, de megspórolhatjuk a sok idegeskedést és a fárasztó adminisztráció egy lényeges részét is. A kft cégalapítás költségei tehát nem csak anyagi vonzatú költségek lehetnek… Lehet például járulékosan olyan akadályok, hogy mindig kell valaki a helyszínen kezelni a postát, aki fogadja a hivatalok nevében eljárókat, meg minden ilyesmi… Na ezek közül tényleg sok-sok dolgot átadhatunk a SzékhelyPartnernek.
Ez nem egy olyan dolog persze, hogy csak bejelentett székhelycímünk lesz és ennyi… Ez lesz a hivatalos cím, kiteszik a cégtáblát, munkavégzést ettől még bárhol máshol foganatosíthatunk. De, ha a helyszínen lenne bármi hivatalos dolgunk, ők még tárgyalót is biztosítanak ehhez.
Ami különösen tetszett a szekhelypartner.hu oldalában, az az, hogy nemcsak a száraz tényeket sorolták fel unottan, hanem (már-már szájbarágósan, de mindenkire gondolva) részletesen is kifejtették az egyes szolgáltatások előnyeit és hátrányait is. Ez nekem, aki nem rendelkeztem ekkor még előzetes tapasztalattal ezen a téren, nagyon hasznosnak tűnt és végül mostanra annak is bizonyult.
Ahogy egyre mélyebbre ástam magam a cég alapításának részleteibe és abba, hogy melyik fázist mi minden követi, rájöttem, hogy mennyire fontos a tudatos döntéshozatal ezen a területen is. Az egyik legnagyobb előnye annak, ha valaki egy ilyen jellegű, ennyire elismerten professzionális szolgáltatót választ, az, hogy rengeteg időt spórolhat és nyugodt körülmények tudatában gondolhat a vállalkozására akkor is, ha épp távol van. Ha például baj van, rögtön ügyvédet szerezni… – félünk tőle, de nem kell ilyesmitől tartanunk, ha velük működünk együtt. A szekhelypartner.hu-nál például különösen tetszett, hogy a székhelyszolgáltatás és az adminisztratív feladatok elvégzése mellé ezt az egész, jogilag tisztázott hátteret és atmoszférát is biztosították. Ez több, mint például a hivatalos levelek átvétele és kezelése, mert mint mondtam, a hatóságokat is jól kezelik, hogy az jogtechnikailag rendben legyen.. Ez hatalmas könnyebbséget jelentett számomra a kezdés időszakában – később is sokat nyerünk ezzel, de az elején, mentálisan: pótolhatatlan és kiválthatatlan segítség. Hiszen így több időt is fordíthattam magam is a vállalkozásom másmilyen irányú építésére. Hisz a bürokrácia az csak körítés. Az csak viszi az időt, de nem hasznos csak kötelező….
Az árak tekintetében is tudatosan döntöttem velük, ezt is kiemelném. Nem a legolcsóbb szolgáltatást kerestem eleve, hanem azt, amelyik a legjobb ár-érték arányt tudja biztosítani. A szekhelypartner.hu ebben is meggyőző, nézzetek csak rájuk bátran: a transzparens árazás és a részletesen kifejtett szolgáltatási csomagok lehetővé tették nekem is, és bárkinek segítenek a döntésben, hogy pontosan azt kapjuk, amire szükségünk van. Így elkerültem magam is a rejtett költségeket és nem voltak kellemetlen meglepetések sem.
Egy másik fontos szempont, amit még figyelembe vettem, az az említett jogi háttér és az adózási kérdések. Tudtam, hogy ha nem akarok bajba kerülni, fontos, hogy olyan céget válasszak, aki maga is a törvényességet hangsúlyozzák! Ez a szolgáltató nagyon sok ügyfelet tudhat magának, de csakis olyanokkal „köt partnerséget”, akik biztosan nem léptek a jogkerülés útjára és nem is szándékoznak.
Tudtam tehát, hogy alaposan utána kell járnom ezeknek a dolgoknak is. A szekhelypartner.hu ebben is nagy segítségemre volt: az oldalon található információk segítettek megérteni, hogy mire kell figyelnem magamnak is a Kft alapítása során, és így aztán le lehessen gond az én kft-mel sem, soha.
Az egész folyamat során folyamatosan azt éreztem, hogy jól döntöttem, amikor a szekhelypartner.hu-nál maradtam. Amint írtam: alaposan megfontolás a lelke mindennek! A tudatos életmód és a tudatos üzleti döntések összefonódása végigkísért ezen az úton. Végül, amikor minden papírmunka és szerződéskötés lezajlott már, és kézhez kaptam a hivatalos dokumentumokat, már csak egy dolgot éreztem: elégedettséget. Tudtam, hogy megalapoztam a vállalkozásom hosszú jövőjét, és mindezt kellően körültekintően valósítottam meg.